A kommunikációs kötelezettséget érdemes nemcsak a projekt, hanem saját cégünk népszerűsítésére is felhasználni, hiszen ebben az eszközben rengeteg lehetőség rejlik. A kellőképpen megtervezett kommunikáció ugyanis azon túl, hogy hozzájárul a projekt eredményességéhez, jó képet alakít ki a kedvezményezettről, mert annak szakmai sikereiről és hozzáértéséről is tanúskodik. A kötelező elemeket természetesen sosem lehet figyelmen kívül hagyni: tájékoztatni kell a nyilvánosságot, hogy a projekt európai uniós forrásból valósult meg; folyamatosan kapcsolatot kell tartani az érintettekkel, projekttagokkal; informálni kell a lakosságot, a beruházás környezetében élőket.

Pályázatok szakmai tartalmának kidolgozása:

  • pályázat előkészítési feladatok
  • stratégia kidolgozása
  • cselekvési tervek elkészítése

Kommunikációs feladatok végrehajtása:

  • kommunikációs terv készítése
  • pályázati arculatnak megfelelő táblák tervezése, gyártása és kihelyezése
  • sajtóesemények szervezése (sajtótájékoztató, nyitó-, zárórendezvény, alapkőletétel, projektlátogatás)
  • sajtóközlemények tartalmának elkészítése
  • sajtómegjelenések összegyűjtése, elemzése
  • internetes honlapok készítése és folyamatos frissítése
  • lakossági fórumok, nyílt napok, közmeghallgatások szervezése
  • nyomtatott tájékoztatók, brossúrák, eredménykommunikációs kiadványok, szórólapok tervezése, gyártása, terjesztése
  • TÉRKÉPTÉR feltöltés

A teljes körű kommunikáció megtervezésén és lebonyolításán kívül a projekt kötelező kommunikációs feladatainak dokumentálását is elvégezzük, hiszen erre szükség van az elszámolások és ellenőrzések során.